среда, 10. фебруар 2016.

What's in my beauty bag?

Ovih dana sam bila zauzeta i nisam imala vremena da slikam novi makeup post (ali sutra ili u petak cu imati ;) samo jos da pronađem neku inspiraciju, ako želite neki poseban makeup slobodno komentarišite).
Danas jedan beuty post, šta se nalazi u mojoj makeup torbici, neseseru, kako želite. To je ona šminka koju nosim uvek sa sobom i koja je kao prva pomoć :) Da ne dužim opisaću vam proizvode, i zašto su baš oni na listi mojih makeup proizvoda za svaki dan. 
Lice
1. Maybelline, Affinitone 42
Fantastičan za dnevne varijante-ja ga koristim i za vecerenje, matira kozu i smanjuje mascenje lica. Takođe sta mi se svidja kod ovog pudera jeste da ne zatvara pore, i koza moze da dise i nikada nisam imala problema dok ga koristim. Koristim ovaj puder poslednjih sest meseci i ne bih ga menjala. Jos jedan plus je sto nije težak i masan i veoma se lako razmajue te ga mozete nanositi i sa bjuti blenderom, cetkicom ili prstima, u svakom slucaju ne mozete pogresiti. I najbitnije od svega stoji po ceo dan, posebno ako ga fiksirate nekim kamenim puderom, mada prema mom misljenju ovi puderi ne zahtevaju kameni puder preko, jer i bez njega na najbolji moguci nacin vrse svoju funkciju.
2. Master sclupt 02, o njemu sam toliko pisala i mozete ga videti na spisku koriscenih proizvoda u svakom postu. Za konturisanje fantastican i fenomenalno se ukalapa sa tečnim puderima, ali najbolje sa affinitone.
3. Loreal true beige 24, lagan i barsuanst, ukoliko mi je malo masnija koza ili ako mi treba brzo matiranje on je fenomenalan, jer ne ostavlja fleke po licu i uklapa se u svaki ten.

Oči
1. Essence 3D senka. 08 vanila latte. Ova senka je sigurno jedna od najlepsih senki koje imam. Prvo, veoma je praktična za svaku varijantu, drugo sjaj koji ostavlja na kapku je predivan i ne spada ni posle 5-6 sati. U pitanju su dve nijanse, jedna svetlija i jedna tamnija. Obe su svetlucave i ono sto mi se najvise dopada jeste jer se fantastično ukalapaju sa drugim senkama, lako se blenduju i veoma je jednostavno raditi sa njima i najbitnije od svega- ne kruni se.
2. Eyeliner Golden Rose, cena mu je pristupačna i kavlitet je odličan, brzo se susi i lako se radi sa njim.
3. Braon, nude senke, (moja paleta je unistena) ali mislim da svako sa sobom treba da ima jednu ovakvu senku za sečanje i blendanje.

Obrve
Astor olovka za obrve, nije ni masna i tvrda. Ja je koristim posle nanoseja pudera jer mi je tako jednostavnije da radim i da dodjem do savrsenog oblika obrva.
NYX paleta dark brown/brown, odlicna je za iscrtavanje i popunjavanje obrva, Uz pomoc voska sa strane mozemo ih ucvrstiti i fiksirati. Intenzitet je odlican i postojan je na obrvama, i nema sanse da ce spasti.  Postoji dosta različitih nijansi, ali po mom misljenju ova je najzahvalnija i ja je ne bih menjala.

Usta
Aura matte 616
Aura matte 612
Koristim ove dve nijanse u zavisnosti od raspolozenja, nekad ih i kombinujem. Ne razmazuju se, odmah se suse na ustima, usta deluju punije. Postojanse su, ne spadaju. Lako se radi sa njima, i zahvalne su za kombinovanje sa drugim proizvodiima, sto predstavlja veliki plus.
Golden Rose 11 i 15
Vec sam pisala o njima, intezivni, prelepi, laki za rad, prakticni jer su u olovci.

Cetkice
1. Cetkica za obrve, ja sam iskoristila od stare maskare jer su mi se sve sto sam kupila pokidale, tako da ako vam fali cesljic za obrve uvek mozete da uzmete cetkicu od osusene maskare, dobro je operete i imate cesljic za obrve.
2. Aura dupla cetkica
3. Aura 1. za blednovanje
4. Aura 2. za blendovanje
5. Flormar dupla cetkica za konturisanje. Predobra stvar, cena je oko 1000 dinara i preporucujem svima da je potraze.
6. Blush cetkica, NYX. Prvo sam bila skeptična prema ovoj cetkici ali sada ne mogu da zamislim sminkanje bez nje, i ono sto najvise volim kod nje je to sto moze da se radi sa njom i kada je mokra i kada je suva. Ja je nekad pokvasim, kad radim neki makeup, jer tako postozem pravi efekeat savrsenog tena.
7. Jos nesto bih dodala a to je beauty blender, od NYX-a. Nije na slici na zalost, ali to je jedna od najboljih makeup alata. Sluzi za blendovanje prelaza i stvara fantastican ten. Oko 1000 dinara je, nisam sigurna ali svakako novac koji vredi odvojiti za ovu stvarcicu :)















KONTAKT: 
mail: makeupaleksandrav@gmail.com
aleksandravasic98@gmail.com
facebook: alekandra make up
instagram: aleksandravasic

Нема коментара:

Постави коментар