понедељак, 8. децембар 2014.

7 proizvoda koje najvise koristim

1.  Broj jedan je definitivno max factor kameni puder,koji se prilagodi svakom tipu koze. Meni su preporucili i ja sam odusevljena. Non stop ga koristim i bez njega nema sminkanja. Ambalaza na slikama je malo bledja ali to je od stalnog uzimanja i koriscenja.



2. Sledeci je NYX karmin,nude nijansa koja je prepopularna ove godine i koju obozavam. Dosta devojaka ga trazi da im stavim kada ih šminkam i naravno mislim da je nepogresivo staviti ovaj karmin jer se slaze skoro uz svaki makeup. Ali naravno treba voditi računa i o stavljanju ovog karmina jer nekad moze dati neutralni izgled licu i usnama. 




3. Naked 2-kratko i jasno,fenomenalna paleta,veoma moderna,moze se koristiti za dosta makeup-ova. Jeste malo skuplja posebno kod nas,mada ja sam je dobila na leto kada nije bila u Srbiji da se nadje sada ne znam da li je stigla u parfimerije. 


4. Moja omiljena makeup FOREVER četkica. Bez nje apsolutno ne bih umela da sminkam,sve mogu sa njom da odradim i neophodna je. Ne znam koji je br,jer se skinuo print tokom korišćenja.


5. Sledeća su moje dve omiljene senke,roze i bela sa ljubičastim sjajem. Zapravo ovo više liči na pigment nego na senku,ali iskreno ni sama nisam sigurna šta je. Ja ih uvek prvo koristim posle neke senke kada hoću da pojačam intenzitet.


6. NYX puderi,odlični. Na izmaku su mi ovi,ovo su mi omiljene nijanse koje uvek imam,jer se od njih najlakše "prave" ostale nijanse. I odlični su za konturisanje,ali nisu dovoljni da se samo sa njima iskonturise lice. 




7. Apsolutno je ova mala paletica trebala stajati na prvom mestu. Zaparvo ne znam koji mi je prozvod omiljeniji da li ova paletica od 4 nijanse ili max factor fix puder. Jer je odlična podloga za senčanje kapaka,postojane su nijanse i lako se uklapaju uz bilo koju drugu senku. A toliko je koristim da je skoro uništena ali je i dalje odrzavam u zivotu jer ne bih mogla bez nje. :)


Nadam se da vam se svima svideo ovaj post,da ceete probati neke od ovih proizvoda i uzivati u njima onoliko koliko i ja. 
Do sledećeg posta ćaooo <3






Нема коментара:

Постави коментар