петак, 29. јануар 2016.

Hello February

Dobrodosli. Imam potrebu to ponovo da napišem, pošto se skoro dve godine nisam oglasila na blogu iz raznih razloga. Ali za taj period sam shvatila nešto.  A to je da uvek možemo naći vremena da radimo ono što nas čini srećnim, tako da ja to sada radim. Za sada neki proizvodi koje sam koristila u poslednjih 2-3 meseca i koje bih svima preporučila da kupe i probaju. A za koji dan, možda već sutra, slike kako izgledaju neki od makeup-ova- samo da se odlučim za jedan;)

1. Golden Rose MATTE LIPSTICK CRAYON i GOLDEN ROSE DREAM LIPS lipliner.
Fenomenalna stvar koji koristim bukvalno za svaki makeup i dnevni i noćni. Intenzivna boja, sa mat efektom. Evo slika i kako to izgleda na meni. Matt crayon je u nijansi 11 a olovka u nijansi 510. Ono što bih još dodala jeste da ovaj mat karmin u olovci jeste toliko postojan i dobar da može da parira skoro svim svetskim brendovima karmina ovog tipa, i takođe, specijalno ova nijansa može poslužiti za vizuelno povećanje usana- i zato je moj favorit. ;) Cena je vrlo pristupačna, ne sećam se tačno ali  Matt crayon je oko 300 dinara a olovka mislim da je oko 150 dinara.




2. Avon Solutinos BB krema, fantastična za ove hladne dane!
Tekstura je takva da je kao krema za lice, fenomenalno se razmazuje i prilagođava samom tenu. Postoji i mat varijanta, i može se naći u dve nijanse a to je light i medium. Cena je oko 900 dinara. Preporučujem.



3. Maybelline master sculpt- apsolutno najbolja kontur paleta ikada! Ovo je jedna od najboljih stvari koje sam ikada koristila za konturisanje lica. U pitanju je, paleta koja se sastoji iz dva dela, jedan je za senčanje lica (tamniji deo) i za hajlajting (osvetljivanje lica). Reči su suvišne za ovaj proizvod. Cena je oko 1100 dinara. Koristim nijansu 02. Na slikama kod proizvoda broj 1. sam koristila master kontur paletu od MAYBELLINE-a i možete videti kako to izgleda.



Sledeći post za dan-dva. Koristiću ove proizvode pa možete videti kako to izgleda i kako se divno uklapaju uz svaki makeup. Ako kupite ove proizvode garantujem da se nećete pokajati. Do sledećeg posta pregledajte i podsetite se mojih radova na mom facebook profilu Aleksandra Make Up. I ja bih volela da sam redovnija ali obaveze mi to ne dozvoljavaju, ali kao što sam napisala na početku za sve što radimo što nas čini srećnim možemo uvek  naći vremena, tako da me od sada mnogo češće možete pratiti na ovaj način.

Нема коментара:

Постави коментар