субота, 30. јануар 2016.

Kylie J. makeup

Popularnost Kylie Jenner je iz dana u dan sve veća, ali i trendovi koje ona plasira. Njeni makeup-ovi nikada nisu napadni.. Kombinacija jakih kontura i hajlajta, duge izvijene trepavice i nude/ svetlo roze usne su jedan od najčešćih makeupova koje Kajli nosi. A ja vam u ovom postu pokazujem kako taj makeup izgleda na meni i šta sam sve koristila kako bih do njega došla. Svetlo na slikama je malo lošije pa izgleda kao da imam samo belu senku na kapcima.  Prva slika je slika koja me je inspirisala da uradim ovaj makeup.







Korišćeni proizvodi:
1. Evelin baza za šminku. Silikonske je teksture i fenomenalno priprema lice za makeup.
2. Affinitone od MABYBELLINE-a u nijansi 42 i Avon solutions bb cream/light. (Više o njoj u prošlom postu)
3. Olovka za obrve Golden rose 301 i NYX paleta za obrve iz dve nijanse Tamno braon i braon; Cake powder.
4. MAYBELLINE Master sculpt 02 medium dark (u prošlom postu sam pisala više o ovom proizvodu)
5. NYX baza za kapke
6. Na vodenoj liniji je bela GOLDEN ROSE olovka 405 dream eyes.
7. Na kapcima NYX jambo bela sa sedefastim odsjajem, 604. (od nje se čini da samo to i imam na kapcima, inače odlična je kao i baza za senke, jer posle nje senka kada se nanese ona je još intenzivnija) 
8. Burjuos 08 bleu insolite.
9. MAYBELLINE senka, 10 petal pink. Bebi roze minimalno svetlucava, ali prelepa, i predivne teksture. 
10. Kost iznad pokretnog dela kapka sam osenčala Master sculptom kojim sam konturisala jagodice na licu. 
11. NYX liquid iluminator LI 01 i MAC highlight u prahu, i AURA CORECT ME- korektor. 
12. Maskara MAYBELLINE lash sensational. FENOMENALNA!
13. GOLDEN ROSE olovke za usta 510 i 511. Slične veoma ali predobre. 
14. GOLDEN ROSE krejon za usta. (više u prošlom postu).
15. AURA matte 610 i 608.
16. Sve to fiksirati AURA fiksatorom
17. I dodati na sve to AURA fake lashes 05,  velvet eye. 

Takođe ovom postu bih dodala i preporučila još dva proizvoda, od GOLDEN ROSE-a, brenda koji je u poslednje vreme plasirao fenomenalne proizvode na tržiše. A to su olovke za usne u svim bojama a moja omiljna je 511 i njihov EYELINER sa mekanom četkicom. Veoma su pristupačne cene, i imate ih u svim parfimerijama/drogerijama, LILY drogerijama itd.. 



Нема коментара:

Постави коментар